رادین جون مامانرادین جون مامان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
عشق مامانی و باباییعشق مامانی و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

رادین جون نفس مامان و بابا

بای بای پوشک

1394/9/9 13:01
نویسنده : maman radin
623 بازدید
اشتراک گذاری

رادین جون یه قدم دیگه واسه مستقل بودنش برداشته و دیگه پوشک نمیپوشه

چند روز پیش معصومه جون (مربی مهدت) پیشنهاد داد که پوشکت رو بگیریم منم که از خدام بود و تو فکرش بودم که اینکار رو بکنم ولی به دلیل مشغله زیاد موفق نشده بودم موافقت کردم.شورت آموزشی که از چند وقت پیش برات گرفته بودم رو بهش دادم به اضافه یه شلوار که با خودت ببری مهد.

روز اول چنان زهر چشمی ازم گرفتی که نگو یه چند بار شلوارت رو خیس کردی یه بارم گلای قالی رو حسابی آبیاری کردی . شبشم جاتو خیس کردی . روز دوم و سوم بهتر شدی ولی بعضی اوقات که خیلی مشغول بازی باشی یادت میره و شلوارتو خیس میکنی.

الان که پنج روز گذشته اوضاع خیلی بهتر شده و دیگه شلوارت رو خیس نمیکنی.

هر وقت ج ی ش  داری میدویی سمت دستشویی و میگی مامانی ج ی ش دارم.

یه چیز خنده دار اینه که از پ ی پ ی کردن می ترسیدی و با وحشت بهش نگاه میکنی اولین بار که قیافت دیدنی بود و ازم خواستی زود بغلت کنم.

وقتی یادت میرفت و شلوارتو خیس میکردی منم که بهت اخم میکردم انگشتت رو میاوری بالا و میگفتی نه نه شلوار ج ی ش  نکن.

از معصومه جون هم به خاطر زحمت هایی که برات میکشه ممنونم.

اینم یه هدیه از مامانی و بابایی واسه پسر گلمون

پسندها (4)

نظرات (0)