رادین جون مامانرادین جون مامان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
عشق مامانی و باباییعشق مامانی و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

رادین جون نفس مامان و بابا

شیطنت های نیمه شب

1394/2/29 12:50
نویسنده : maman radin
309 بازدید
اشتراک گذاری

یه شب که از مهمونی برگشتیم و فوق العاده خسته بودیم می خواستیم زودتر بخوابیم تا صبح سر موقع سر کارمون حاضر شیم طبق معمول گل پسر قند عسلمون سرحال و قبراق بازیش گرفته بود و هر کاری میکردیم نمی خوابید .

پس از کلی سرو کله زدن منو و بابایی خوابمون برد یه لحظه بیدار شدم دیدم رادین نیست.

پس از جستجو با چنین صحنه ای مواجه شدم .

بی سرو صدا تو اتاقش تو کارتن نشسته بود و داشت بازی می کرد.

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مه آ سا
30 اردیبهشت 94 18:50
من از مازندران هستم اهل شهر ساری شما چی؟
maman radin
پاسخ
من از محمودآباد هستم امیدوارم بیشتر به ما سر بزنید